Klantgericht

Klantgericht

Focus: Partnerships & Prosperity

We zetten onze jarenlange expertise elke dag ten volle in om onze klanten te ontzorgen doorheen heel het transport van hun goederen of materialen. Samen zoeken we steeds naar de beste oplossing en maken we het verschil door onze betrokkenheid en kennis van de sectoren en producten van onze klanten.

Doelen

We willen aan onze klanten de meerwaarde van expertise en systeemintegratie bieden. Dat is een bewuste keuze die ons en onze klanten het meeste voldoening biedt. We gaan niet mee in ‘low cost, low service’ evoluties binnen de sector. Kwaliteit zal bij ons altijd centraal blijven staan en we geloven dat hier een aanzienlijke niche voor bestaat.

#actie – Dashboarding
We maken maximaal gebruik van dashboarding om onze kwaliteit te borgen. Onze ‘slimme’ dashboards zullen automatisch kunnen voorspellen of de beheerder iets heeft vergeten.

#actie – Qubus
Onze eigen Qubus tool maakt het mogelijk om de klantenwensen gedetailleerd bij te houden en tailor made oplossingen aan te reiken. Dat kan gaan van vrij eenvoudige zaken zoals kostenposten groeperen tot uitgebreide analyses op tarificaties.

Hoe willen we nog meer klantgericht werken?

» We zetten in op het versterken van de kennis bij onze productspecialisten.
» We begeleiden onze klanten bij het verduurzamen van hun logistieke flows op basis van feiten en concrete vergelijkingen in prijs, transittijden en CO2.
» We peilen bij onze klanten naar hun verwachtingen via strategische interviews.