Nieuws

Zomeravond in Park Spoor Noord met het Remant-team

Op vrijdag 19 augustus 2026 verzamelden collega’s van Remant in Bar Noord in Park Spoor Noord in Antwerpen voor het jaarlijkse zomerfeest. Geen uitgebreide speeches of strak programma, wel een warme avond, een open sfeer en tijd om gewoon samen te zijn.

Met zicht op het park en de fonteinen en temperaturen die perfect bij een zomeravond passen, werd het een ontspannen moment weg van de dagelijkse drukte. De barbecue draaide op volle toeren en gesprekken gingen moeiteloos van werk naar weekendplannen en alles daartussenin.
Een typerende Remant avond: collega’s die elkaar beter leerden kennen, in een relaxte setting. Een reminder dat samenwerking niet alleen in een kantoor ontstaat.

Ook samen ontspannen doen we From Antwerp to Anywhere.

Nieuwsberichten

Meer informatie nodig?

Contacteer ons